2013. április 15., hétfő

3. fejezet

Valami csiklandozta az arcomat, valami puha. Megvakartam a bőrömet, ahol éreztem az érintést és oldalra fordítottam a fejem. Aztán hallottam, hogy egy mély hang a nevemet suttogta. Fájt a fejem, a hang felé fordultam és kinyitottam a szemem. Pislogtam párat, majd a látásom kiélesedett, Harry mellettem ült és nézett.
- Jól vagy? –kérdezte.
- Mm, nem. –nyöszörögtem.
- Csak a fejed fáj?
- Hányingerem van. –csuktam be a szemem.
- Elájultál az este… Miután kimulattad magad. Eléggé.
- Mit csináltam? –kérdeztem halkan.
- Többet, mint én a tegnapelőtti éjjel. –mondta komolyan.
- Mondd már.
- Hát ugye biliárdoztunk és a fiúk olyanokat mondtak neked, hogy tetszek neked.. –harapta el a mondat végét.
- És? –kérdeztem nagyra nyitott szemekkel
Ittál… Nem kicsit. Én kimentem a mosdóba és mikor öt perc múlva kijöttem már az asztalokon táncoltál. Majd kiraktak és elmentél. Utánad szaladtam, de te addigra már nem voltál ott sem, így elindultam az egyik irányba, a fiúk a másikba. – miközben mesélte, kezdtek beugrani a képkockák tegnapról.  
2 utcával arrébb megláttalak egy csávóval… Az is részeg volt és csak annyit láttam, hogy az öklét az arcodhoz emeli.. –hadart, majd amikor az utolsó pár szó hagyta el a száját, ujjbegyemet az arcomhoz kaptam, egy heg volt a számtól pár centire. Felültem, a tükörhöz akartam futni, de a hirtelen mozdulatoktól hányingerem lett és öklendezni kezdtem. Harry a kezembe nyújtott egy tálat – ami előre be volt készítve, a földre, az ágya mellé–, miközben hajamat a fejem tetejénél fogta. Öt perc múlva kicsit jobban lettem, felemeltem a fejemet és ránéztem a göndörre.
- Csak lassan. –mondta mosolyogva, halkan, majd bólintottam.
- És mit csinált még a pasi? Meg te mit csináltál vele? –kérdeztem
.
-
Szerencsére semmit. Hát… Odamentem, leszedtem rólad és.. –hagyta félbe a mondatot, miközben egy kintről hallatszó ajtócsapódásra felkapta a fejét.
- Gemma. –nézett vissza rám és levette a kockás ingét, amit a fehér pólóján viselt– Ezt vedd fel. –motyogta, majd felpattant az ágyról. Csak akkor vettem észre, hogy csak fehérnemű volt rajtam. Gyorsan belebújtam az ingjébe, begomboltam a gombokat, miközben azt néztem, hogy a göndör a szobája sarkába veszi az irányt és felkap egy köteg ruhát. Az én ruháimat, amik foltosak voltak, sár és vérfoltosak. Ezek szerint nagyon vérzett az arcom. Alig mertem belegondolni, mit csinálhattam volna még, ha Harry nem jött volna.
- Sziasztok. –nyitott be a szobába Gemma, majd végigézett rajtam.
- Nem volt olyan ruhája itt, amiben aludhatott volna. –hadart Harry, majd elindult a nővére felé.
- Aha… Éés.. –kezdte volna a mondatát, de öccse belevágott a mondandójába.
- Csinálsz nekünk rántottát? –mosolygott Harry, majd elkezdte kilökdösni Gemmát az ajtón. Visszajött a szobába és felkapott egy kulcscsomót, majd odajött hozzám. Hajamat kisöpörte arcomból és egy puszit nyomott a homlokomra. ’Maradj itt’ –suttogta, majd kiviharzott a szobájából. Elsétáltam az ablakig és kinyitottam. Felültem az ablakpárkányba, lábaimat kilógattam és csak néztem kifelé, miközben gondolkodtam. Nem is hallottam semmit –pedig kint elég hangzavar volt–, teljesen kizártam a külvilágot. Akkor ugrottam fel, amikor két nagy kéz megfogta a derekamat, mielőtt hátrafordultam.
- Megszöksz? –kuncogott rekedtes hangján Harry, mikor tekintetünk összeért.
- Mi okom lenne rá? –mosolyogtam, majd visszamosolygott.
- Áthoztam pár ruhádat. –motyogta.
- Szóval ezért tűntél el. –kuncogtam, majd lemásztam az ablakpárkányból.
- Menj nyugodtan a fürdőbe. –mondta, majd elmentem letusolni és vissza hozzá, még mielőtt kimentünk volna reggelizni.
- Ízlik? –kérdezte Gemma.
- Nagyon finom. –mosolyogtam.
- Ma hová mentek? –kérdezte.
- Öhm. Körülnézünk kicsit a városban? –kérdezte Harry, mikor rám nézett.
- Oké. –mosolyogtam.
- Na, de most megyek én is, majd zárjátok be mindent, sziasztok. –köszönt el Gemma.
- Szia. –mondtuk Harryvel.
- Megyünk vásárolni is? –kérdezte Harry, miközben kitolta maga alól a székét.
- Persze. –mondtam, majd felálltam én is és odavittem a csaphoz a tányéromat, mielőtt Harry elmosogatott.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó.*o*♥♥ Folytasd!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, örülök, hogy tetszik!*w* Most beteg voltam, így írtam pár részt előre, így nem lesz majd csúszás!:D:)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett :)) hamar a kövit :)) <3

    VálaszTörlés
  3. itt egy meglepi, nézz be;)
    http://tagadhatatlanvonzalom.blogspot.hu/p/dijaim.html

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik :) várom a folytatását

    VálaszTörlés