2013. március 28., csütörtök

1. fejezet



A buli egyre jobb volt, hajnali 1 körül, már én is kezdtem becsípni, Harry már totál részeg volt, a többiek kezében is kezdtek kiürülni a poharak, üvegek. A levegő meleg volt, egyre melegebb, az emberek növekvő létszámától. Meghallottam, hogy Harry elkezdi mondogatni a nevemet, majd el kezdtem nézelődni mindenfelé, próbáltam nem szédelegni a homályos látástól, amit az alkohol okozott, majd megláttam Harryt a földön fekve. Nagy nehezen átvergődtem a nagy tömegen, majd felsegítettem a padlóról és átkaroltam, bal kezét a nyakamon át lendítettem, sajátommal megfogtam majd segítettem neki kivánszorogni az emberek zsúfolt tömegén át. A mosdók előtt filóztam egy percet, hogy azzal járnék e jobban, ha nő létemre a férfimosdóba mennék e be egy részeg pasival vagy egy részeg pasival mennék e be a női mosdóba. Végül az utóbbit jobb ötletnek találtam, könyökömmel meglöktem a női mosdó ajtaját, majd beráncigáltam a vállamon kezét pihentető ittas göndör fiút. Ez sem volt a legjobb ötlet mások számára. Fennhangon kérdezgették tőlem, bent, hogy mit képzelek, de nem zavart, inkább erősített, hogy ezek szerint ők nem tudják, milyen, ha valakinek van egy legjobb barátja, aki nem mellesleg fiú. A csaphoz vezettem, ott megnyitottam a hideg vizet és fölé hajtottam fejét. Nem akarta ott tartani arcát a jeges hőmérsékletű folyadék alatt, de most én voltam az erősebb, az alkohol kicsit elgyengítette. Mikor már sokadszorra hagyta el nyögés a száját és már jobb állapotban találtam elzártam a csapot és a földre ültettem. Kisebb terpeszben ült, lábai közé álltam, majd leguggoltam és egy száraz zsepivel itattam fel arcáról a vizet. Amikor ajkaihoz értem elcsodálkoztam, hogy mennyivel hidegebbek voltak, mint az arca, majd tovább haladtam az állára. Vizes fürtjei tökéletesen bekeretezték arcát, miközben csöpögtek róluk az apró vízcseppek. Kérdezgettem, hogy jól van-e, ő válasznak mindig csak egy ’ah’-t nyögött ki a száján, ez megnyugtatott, mert ezek szerint legalább azt felfogta, hogy kérdezek valamit. Nedves fürtjeit kisöpörtem arcából, utána kidobáltam a zsebkendőket, felvettem a földről a táskámat, a göndört is felsegítettem miután hívtam egy taxit. Kint leültettem Harryt egy székre, egy ablak közelében, én mellette álltam, miközben kifelé bámultam a sötétbe, hátha megérkezik a taxink. Nem sokat láttam, de amikor dudálni kezdett egy autó és megláttam egy kis fényt, átkaroltam a fiút, aki velem volt és elsétáltam vele az ajtóig, ott egy ’Viszlát’ hagyta el a számat és elbicegtem a taxihoz, ami ránk várt, majd betuszkoltam az ittast a hátsó ülésre, mielőtt megkerültem a kocsit és beültem mellé. A sofőrnek mondtam, hogy ’Silver Street’ és már indultunk is, nem sokkal később megérkeztünk. Fizettem, adtam borravalót, miközben az ablakokat szemléltem és azon agyaltam, hogy nehogy otthon legyen valaki. Bár ugyanabban az utcában laktunk a zöldszemű göndörrel, nem volt szívem hazavinni és ott hagyni egyedül, ki tudja, mit csinált volna részegen. Így elugráltam vele a bejáratig, ott kinyitottam az ajtót, majd az előszobában lerúgtam a cipőt a lábaimról és az övéiről. Szerencsénkre nem volt otthon senki, dolgoztak. Betuszkoltam a szobámba, majd lerángattam izzadt felsőtestéről a pólóját. Utána magamról a farmer rövidnadrágot, mivel kényelmetlen farmerban aludni, róla meg tudtam, hogy utál felsőben aludni. Belöktem az ágyba, majd én is mellé dőltem, majd elaludt és én is a mellkasán.

2 megjegyzés: